Ghostwire: Tokyo Prelude، یک رمان تصویری رایگان، اکنون برای PS5 و PS4 در دسترس است

Ghostwire: Tokyo Prelude، یک رمان تصویری رایگان، اکنون برای PS5 و PS4 در دسترس است

 Ghostwire: Tokyo کمتر از یک ماه دیگر عرضه می‌شود، و در حالی که بتسدا کمی دیر شروع به برداشتن پرده از عنوان اکشن ماجراجویی ماوراء طبیعی آینده کرده است، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ما هنوز در مورد آن نمی‌دانیم. البته بسیاری از اینها به این دلیل است که داستان و فرضیه آن ذاتاً مرموز است اگرچه برخی از این رازها قرار است به زودی روشن شود.

 

Bethesda  اعلام کرده است که  Ghostwire: Tokyo Prelude، یک رمان تصویری که مستقیماً به رویدادهای بازی منجر می شود، اکنون برای PS5 و PS4 در دسترس است. بهتر از همه این است که به صورت رایگان در دسترس است، بنابراین می توانید آن را بررسی کنید تا ببینید آیا علاقه شما را به بازی آینده برانگیخته است یا خیر. با این حال، کمی عجیب است که این رمان بصری بر روی PS4 نیز موجود باشد، حتی اگر خود بازی چنین نباشد. در هر صورت، می توانید تریلر آن را در زیر مشاهده کنید.

 

داستان رمان بصری شش ماه قبل از وقایع بازی می‌گذرد و بر روی قهرمان بازی، کارآگاهی به نام KK تمرکز می‌کند، زیرا او پدیده اسرارآمیزی را که توکیو در میان آن گرفتار شده است، کشف می‌کند.

 

 Ghostwire: Tokyo خود در 25 مارس برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Ghostwire: Tokyo Prelude، یک رمان تصویری رایگان، اکنون برای PS5 و PS4 در دسترس است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/7687

خبرنامه بازی ها

گالری